..:Bizim Forum:..

www.bizim.forumhope.com cEvrEnİzdEkilErE hAberDar EdiNiz !!!
 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  Userbarlar.comUserbarlar.com  

Paylaş | 
 

 matematiğine güvenen buraya

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
avrupali_
Banned!!!
Banned!!!
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 3255
Yaş : 27
Bu Kullanıcının Özlü Sözü : nEr3Ykadar
Kayıt tarihi : 03/12/07

MesajKonu: matematiğine güvenen buraya   Cuma Ocak 18, 2008 5:20 pm

slm arkadaşlar bu soruyu bilebilmek için sadece biraz dikkat lazım
soru:bir otobüste 7 çocuk var her çocuğun 7 adet çantası var her çantanın içinde 7 adet büyük kedi var her büyük kedinin 7 adet küçük kedisi vardır
bu arabada toplam kaç ayak vardır. not:şöför hariç şöför sayılmıyo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Qui
BizimForum'cuya Yakın
BizimForum'cuya Yakın
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 298
Yaş : 28
Yer : Deep of the Hell
İş / Hobiler : Malesef hala öğrenci
Ruh Haliniz : :/
Bu Kullanıcının Özlü Sözü : Çarşı; New York tren garındaki SİYAH-BEYAZ grafitidir.Çarşı Heryerdedir..!
Ruh Hali :
Hangi Takımlısınız :
Kayıt tarihi : 24/12/07

MesajKonu: Geri: matematiğine güvenen buraya   Cuma Ocak 18, 2008 6:31 pm

10 binli bişey çözmüştüm ben bunu :haha:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bizim.forumhope.com
Qui
BizimForum'cuya Yakın
BizimForum'cuya Yakın
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 298
Yaş : 28
Yer : Deep of the Hell
İş / Hobiler : Malesef hala öğrenci
Ruh Haliniz : :/
Bu Kullanıcının Özlü Sözü : Çarşı; New York tren garındaki SİYAH-BEYAZ grafitidir.Çarşı Heryerdedir..!
Ruh Hali :
Hangi Takımlısınız :
Kayıt tarihi : 24/12/07

MesajKonu: Geri: matematiğine güvenen buraya   Cuma Ocak 18, 2008 6:39 pm

10990 cevap :)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bizim.forumhope.com
tektonikdance_
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 675
Yaş : 27
Yer : dısco
İş / Hobiler : tektonikdance
Ruh Haliniz : ...
Bu Kullanıcının Özlü Sözü : Lütfen Doldurunuz
Ruh Hali :
Kayıt tarihi : 14/12/07

MesajKonu: Geri: matematiğine güvenen buraya   C.tesi Ocak 19, 2008 1:58 pm

16807
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Qui
BizimForum'cuya Yakın
BizimForum'cuya Yakın
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 298
Yaş : 28
Yer : Deep of the Hell
İş / Hobiler : Malesef hala öğrenci
Ruh Haliniz : :/
Bu Kullanıcının Özlü Sözü : Çarşı; New York tren garındaki SİYAH-BEYAZ grafitidir.Çarşı Heryerdedir..!
Ruh Hali :
Hangi Takımlısınız :
Kayıt tarihi : 24/12/07

MesajKonu: Geri: matematiğine güvenen buraya   Paz Ocak 20, 2008 7:08 pm

off demiş ki:
16807
uçmuşsun sen yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bizim.forumhope.com
AyTisH
BF Master
BF Master
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 584
Yaş : 26
Yer : bulgaristan
İş / Hobiler : okuyorum/muzik dinlemeye bayiliorum
Ruh Haliniz : super
Bu Kullanıcının Özlü Sözü : umut etmek hic yoktan iyidir
Kayıt tarihi : 10/03/08

MesajKonu: Geri: matematiğine güvenen buraya   Salı Mart 25, 2008 8:21 pm

70 tane olmasi lazim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
drakula
Yaratıcı Üye
Yaratıcı Üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 110
Yaş : 27
Bu Kullanıcının Özlü Sözü : Lütfen Doldurunuz
Kayıt tarihi : 07/12/07

MesajKonu: Geri: matematiğine güvenen buraya   Çarş. Haz. 25, 2008 12:38 am

hacı 1 arabada ttoplam 4 ayak olmasmı yaf:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
matematiğine güvenen buraya
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» TheAli Buraya Kanka
» Bune Kardeşim ya neden giremiyorum buraya :S
» paradiz ve moderatorler lütfen buraya bakar msınız yardımız gerekli
» Buraya yazı vs nasıl ekleyebilirim.
» Arkadaşlar Buraya Bir Bakın...! [Form Dolduruldu]

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
..:Bizim Forum:.. :: Her Telden, Eğlence, Mizah, Tartışma :: Zeka Soruları & Bilmeceler-
Buraya geçin: